Lata Jävel!

Igår hade jag en riktig slöar dag! Satt och åt ben&Jerry glass i soffan hela dan och kollade på gammla OC och onetreehill avsnitt och massa andra gammla serier. Klockan typ 6 lagade jag midda åt mig och brorsan. Efter det sjönk jag ner i soffan igen och kolla på Idol. Klockan 9 ringde johanna och fråga om vi skulle hitta på nått. Sen när hon kom över spela vi Halo (HAHAHA nördar) och efter det kollde vi på The Fast and the Furious, den va faktist riktigt bra !!  
Det är vad jag gjorde igårkväll när mina päron va på fest typ halva natten! Skulle typ kunnat göra vad som hellst den kvällen.. Fan måste erkänna att jag har blivit så Jävla lat, ligger hellre hemma framför Tven än att gå ut och festa !? 
Hur faan blev det så? tror att det är vädrets fel, bara grått och tråkigt ute! Nu ska jag gå och släppa inn hästarna. 
Puss på er <33 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0