Jippie Skola.

Usch imorgon är det skola igen, varje lov påminner än om hur skönt det är att slippa gå upp klockan 6 på morgonen och ha absolut inget att se fram imot under dagen. Fast skolan får en faktist att ta itu med sitt liv, på loven går jag mest runt och lever i min egna lilli värld. Kanske för att den mesta tiden på loven tillbringar jag i stallet. Kollade på Juno uppe i gävle igår, den va riktigt bra :) lite udda film, men de e kanske därför man gillar den?. 
Ska försöka sova nu, Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: stockholmsjenna

sv: tack!

Jag har bara han just nu. det enda jag tyvärr har tid med.

2008-11-03 @ 17:01:27
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0