ShoppingDag :)!

Idag drog jag och natts till skäris, hitta en del fina saker. Men just nu sitter jag och deppar över att jackan jag hade kollatut inte fanns kvar i min stolek :'(. Men jag köpte ett linne, skor och smink också, så är nöjd med det iallafall!
Jag har blivit såå tråkig på sista tiden,, sitter hemma och kollar på tv på kvällarna och shoppar lite. Sen stallet också, mesta tiden då;). Men ändå, igår ringde Danni och Amanda å fråga om jag ville dra ut med dom, men nej orkade bara inte?! Hur tråkig få man bli ? Nästa gång lovar jag att hänga med ! Fast kan ju skylla på att natta sov hos mig i lördags haha. 
Juste På Jullovet ska jag upp till umeå med Emmsan och Danni :lD!! Ska bi så jävla kul, fick reda på det igår. Då jävlar flickor ;).   Imorgon är det skola igen :/, ska lämna in min svenska uppsatts om kärlek, hoppas hon tycker att den är lika bra som jag tycker haha.
Puss på er<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0