Söndag idag!


JohannasHälsoHelg:), denhär helgen har jag inte ätit en ända liten godisbit!!
Fan va stolt jag är haha , har dessutom varit i stallet varenda dag och gjort yoga.
Resultatet blev gryymt mycke träningsvärk, men det är sånt man får ta!
Har pluggat lite spanska idag också, så har inte ångest över att gå till skolan´imorgon och göra spanskaprovet.
Funderar på att basta men kom på att det är gossip girl snart så jag tror att jag hoppar över bestningen,
det får bli en annan dag. Annars är det härligt att basta nu när det är så kallt ute, snö å allt. 
Juste Basta betyder 'det räcker' på spanska, där fick ni lära er nått nytt.
Imorgon ska jag åka och leta rätt på en mysig vinterjacka.  
Puss på er <333


Kommentarer
Postat av: natts

sv: haha tack:)

2008-11-23 @ 20:27:55
URL: http://nniklasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0