Tabbe Dag no1 =)

Hahah idag har alla tabbat sig!!

Börjar med Emmas tabbe på gymnasiemässan,
Hon gick fram till stockholmsbelett skola:
Emma: Hej, jag är intresserad av denhär skolan.
Tanten från skolan: Okej, dansar du balett?
Emma: måsta men kunna det ?
Tanten: Ja de är en fördel...
HAhaha man måste juh typ vara jätteduktig på balett för att gå där=P, ibland är du så gullig emma!!

Sen va det Johannaw tabbe, också på gymnasiemässan.
1 gången vi gick igenom snurrdörren in till mässan, så gick hon rakt in i glaset haha.
Dörr nr två va en typ svängdörr, som hon putta skithårt på så det slog upp skit hårt..
Samma dörr lite senare, någon på andra sidan öppna den samtidigt som hon skulle gå ut så hon fick den rakt i ansiktetXD. Fan va kul det såg ut!

Okej sist min och Jess tabbe..
Vi bestämmde oss för att gå på bio, Saw fem. Men vi råka gå inn i fel salong så vi satt en hel komedifilm och vänta på det läskiga.. Det var inte förens efteråt vi upptäckte att det inte var Saw,, Suck haha..
Min brorsas kommentar när jag kommit hem:
Haha jag som tyckte att du blivit smartare.. Men alla får väll sina återfall, det är bara att fortsätta kämpa syrran.
Tack för stödet brorsan, ska kämpa videre !!? =P


Puss på er <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0