TristMåndag!

åh vad jag hatar måndagar, spec nu när det är mörkt och grått ute. Haha önskar att jag hade samma inställning som en tränare jag hade, han säger med lite islänsk brytning `ingen har väll dött av lite regn`. Så jävla skön personlighet. Stå där på en plaskblöt volt i nästan minusgradet svart ute och pissregn. Men nej ingen har dött av lite regn! Haha försöker intala mig de varje gång jag är ute ii sånt där piss väder. Tur att man kan avsluta måndagskvällarna med te och prison Break, va så himla nära att köpa en Ben&Jerry (fish food såklart:), men va duktig och sparde pengarna till att köpa present till min kära brorsa som fyller 17 imorgon:) .Grattis Grattis :)!!  
Igår fucka pappa på attt jag inte hade lämnat tillbaka filmen som jag hyrde, började skrika om dålig uppfostran, bortskämmd och så JÄVLA DUM I HUVET!! haha,, hur fan kan man va såå jäävla duum i huvudet så, glömma att lämna tillbaka en film, skulle jag mer kalla glömsk än dum i huvet!? Men nejnej, han fortsatte om att han borde sälja mina hästar och blablabla, På min tid då..... Det roliga är at när han va liten va han typ Sveriges mest bortskämmda barn och gjorde 10 gånger busigare saker än jag gör. Men jag va iallafall tvungen att sprina upp tll centrum helt ensam i mörkret och lämna tillbaka filmhelvettet(2 kilometer i regnet), och sen när jag kom hem började han skrika på mig om att jag skulle städa rummet, och nej, inte om en minut, NU!!  Fucking Damp.
Imorgon ska jag iallafall till stan med Emma =) , synd att jag shoppa upp alla mina pengar så jag bara har hundra kvar..
Nu börjar Prison Break snart, så Puss på er <333


SSvea , min söta lilla hund, är hon inte världens sötaste `?

Kommentarer
Postat av: alexandra svarar

GUD VAD SÖT HUND ! :)

vi har hästarna hemma så han står i vårat stall :)

2008-11-11 @ 07:10:09
URL: http://alexandrajornevi.blogg.se/
Postat av: stockholmsjenna

sv: okej.

Nej, det är bara berga naturbruks gymnasiumets hästar som står där. Ekeby ligger lite längre bort.

Men man åker förbi Fors Gård för att komma till Ekeby om man åker ifrån stan

2008-11-11 @ 10:00:39
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: stockholmsjenna

sv: nej verkligen inte. dressyr är min hat gren inom ridsport. tycker det är så tråkigt för att jag är så dålig på det.

Hoppning är det som gäller för mig :)

2008-11-11 @ 15:40:32
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0