Trött!

Vakna för typ en halvtimme sen, fast har nog inte hunnit vakna på riktigt än. Skiiit trött! När jag vakna hade natta smsat och frågat om vi skule hitta på nått idag, när jag senare ringde henne sa hon att jag skulle blogga mera. Men vet ni hur svårt det är att blogga när huvet är tomt?.. Aja, ska iaf träffa Natts snart. Men just nu sitter jag och kollar på Gilmore Girls och försöker komma på nått att skriva..
Jag och natta ska iaf till stallet en stund klockan 4 och släppa in hästarna och rida. Eller natta ska få rida tindra och jag ska försöka lära henne lite hur man riderislandshäst. Kommer inte på nått mer att skriva nu, så Puss på er <33


(Tindra och jag lagSM uttagning)

Kommentarer
Postat av: stockholmsjenna

har du egen häst ?

2008-11-08 @ 15:47:27
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: alexandra

fin pålle, har själv en islänning :)

2008-11-10 @ 10:19:02
URL: http://alexandrajornevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0