Måndag

Allt kunde du skylla på mig, det visste du redan då.
Du gör det fortfarande.
Men du vet att det inte var mitt fel, det har du vetat hela tiden.
Men du gömmer sanningen inom dig, de har du alltid gjort.
Du kan skylla på mig, men jag vet att du vet,.
Men du är rädd för sanningen, och det är lättare att gömma den.
Så det är vad du kommer göra. För du är sån. 
Jag känner dig för bra för att inte veta, 
Jag vet att du är falsk. För det var när jag lärde känna dig jag lärde mig vad falskhet va.
Men jag hoppas att du en dag växer upp och slutar leka.
För jag kommer aldrig mer att ta skit från dig!

Kommentarer
Postat av: felicia

vem menar du älskling? :( <3

finns här! <3333

2008-11-03 @ 20:00:33
URL: http://feliciamidthun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0