Snart fredag =)

Úsch nu är jag så irreterad, M i min klass och jag jag bråka igår. Och allvarligt talat tycket jag att det va lika bra. Vi har så olika uppfattning om sakler,. Han tycker tex att men alltid ska hålla med sin kompis, jag tycker att man ska säga vad man tycker. Om han inte klarar av att jag inte bara nickar och håller med när han snackar sitt jävla skitsnack så är det bättre att vi inte är vänner. För jag är inte sån som bara bara håller med. Han kan inte begära att jag ska vara sur på Simon bara för att dom bråkar. För simon har inte gjort mig något. Så nu ska det bli skönt att slippa skitsnacket, och marc, ja alla snackar skit någon gång men nästan ingen snackar skit så mycket som du. Så din anledning till skitsnack 'alla snackar skit' är inget jag köper. 

Nästa vecka ska jag och Emma börja dansa =)!! Emma har hittat nått ställe i nacka, Jazz dans!? Va faan är det.. Tror inte emma har någon riktig koll på det hon häller men det ska bli en kul överaskning !
Vet någon va Jazz är för dans så får ni gärna höra av er,  [email protected] eller lättast bara kommpentera.

Puss på er<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0