Heej igen!!

Now im back :) , hade inte tid att blogga, så tog bort bloggen , men saknar den så startade upp den igen , och kommer skriva så ofta jag kan!  
Yäss,  idag åker natts och jag till heron och kollar på bio. Wanted, alla tjatar om att den är så bra så det är väll bäst att se den! Har varit bio sugen hela dagen idag, så tack natts att du ville följa med! 

Har jätte problem med vad jag ska välja för gymnasium, har ingen aning om vad jag vill bli just nu. Ska man veta de när man är 15?, känns som att jag kommer hinna ändra mig 1000 gånger.
 Men men, får väll gå på den där gymnasiemässan och kolla så kanske jag fastnar för nått. I hope so, iallafall!

Just'ja,  va i stallet idag. Första gången på en vecka, har ju varit i Turkiet. Känns alltid lika segt när man kommer hem och ska rida första gången på länge. Känns som allt man tränat upp bara är borta.
Samma sak med skolan, fan va mycket man hinner missa på bara 4 dagar! Nu blir det att plugga som en galning för att hinna ikapp igen, smarta jag gjorde ju inte en läxa på hela veckan i Turkiet.


Några bilder från Turkiet,  vill tillbaka !! 
 


Kommentarer
Postat av: Natts

va fint! ja vill oxo dit <3

2008-10-18 @ 18:48:41
URL: http://nniklasson.blogg.se/
Postat av: felicia

du behöver inte veta vad du vill bli än, jag vet fortfarande inte bli det. välj ett program som du tycker verkar kul och som du du känner att du kommer vilja gå i tre år. jag går idrottsprogram och det är jätteskönt att kunna kombinera ridningen med skolarbetet :)

<3333

2008-10-18 @ 21:07:39
URL: http://feliciamidthun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0