Stan med emma

Kom nyss hem från stan. Emma och jag åker alltid in på tisdagar och pluggar på nått mysigt cafè, okej denhär gången blev det TacoBar för vi va så hungriga(a). Innan vi gick och käka kolla vi lite kläder. Emma du är fan hopplös när det gäller att köpa kläder!!
Hon köpte allt som hon tyckte va fint, inga undantag! Vi gick in på FirstFeet(eller vad de nuh heter), iallafall skopunkten, emma hittade ett par fina vinterstövlar, (hon har redan några nya par). Men nej, dom 'skulle' hon bara ha! Ja sa till henne att hon skulle ångra sig om ca 10 minuter, för det gör hon alltid. Men nej,nej hon va helt säker på att hon ville ha dom.  Och va händer? jo när vi har gått till gina, då kommer hon på att hon ångra sig och måste springa tillbaka och lämna tillbaka dom.. Hahah du är så knäpp gumman men jag älskar dig ändå ;).

Justja jag klarade nog matteprovet ganska bra :D!! 1:a gången jag är nöjd med ett matteprov, lovar att jag kommer få alla fel bara för de.. Bruker alltid vara dåligt när det känns bra.  

Har börjat vänja mig med min lugg, måste fortfarande stanna vid alla speglar och fixa till den, men annars så :)
Oj nu kommer mamma med Pizza, ska gå ner och äta,  PussPuss <33

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag vill se en bild på luggen =)

2008-10-22 @ 14:31:15
URL: http://livilu.blogg.se/
Postat av: sophie

Spana gärna in min blogg:)

2008-10-22 @ 21:09:50
URL: http://simonssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0