Typiskt!

Fan varför ska allt vara på samma kväll!? varför måste man ha matteprov dagen efter Derby och Prison Break ?
Kom hem kl 19 och hade väll typ ätit klart 10 minuter innan matchen börja klockan 8. Försökte plugga matte och kolla sammtidig, gick åthelvette såklart. Sluta juh bara med att jag satt och kolla på matchen.. Nu vet jag fan inte va jag gör, kollar inte på matchen och pluggar inte matte ? Hur dum e jag igentligen ? . . Juste Prison Break börjar idag :D kl 22.00 på 3:an , hade varit jävligt glad om jag inte hade haft några läxor och prov att plugga till!! Haha, juste mitt n' ite äta godis löfte' gick åt helvette.. jag bestämde igår kväll att jag skulle sluta äta onyttiga saker som typ godis, men va händer ? jo Johanna och jag sitter på bussen till skolan och hon hitta nån chokladgrej i sin väska så vi dela på den. Sen kommer man till stallet efter skolan och är jättehungrig, såklart proppar man i sig lite till godis då.. Sen så sitter jag vid brorsans data nu och det ligger en marabou mjölkchoklad brevid datan... Äter typ mer godis när jag bestämer mig för att inte göra det!
Nu ska jag gå och kolla vad det står i matchen, sen måste jag väll fortsätta med matten :'(.  Puss på er <333



Kommentarer
Postat av: felicia

lägg in bilder på luggen! :D

<333

2008-10-21 @ 17:14:35
URL: http://feliciamidthun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0