Höst lov!

Glad idag:) , hade poker kväll med flickorna igår, eller vi skulle ha pokerkväll men det blev inte så mycket av det.. Vi satt mest och prata, jag johanna och åsa. Känns bra att ha dom tbx!! För dom som inte visste har vi varit osams i nästan ett halv år. Men nu är vi vänner igen, kanske bättre vänner än vi någonsin varit! Har kännt åsa sen 6:an och Johanna sen vi var 4år.  Aldrig mer eller hur flickor? :)
Skulle igentligen åkt till stallet idag, men det blev inget. Min tränare ringde och fråga om jag ville ha hennes häst Isak denhära veckan =D. Hon kör över  honom imorgon:)! Så åker till stallet imorgon ist och sen blir det nog rätt mycket stall i veckan! Älskar den hästen, Så tack annika för att jag får ha honom i veckan!!  
Har nästan bestämmt mig, för vilket gymnasium jag vill gå på. Tror att det blir Wången, det är ett Islandshästgymnasium i typ norrland, internat såklart. Förut va jag helt säker på att jag ville gå där, mest för att jag ville härifrån.. Nu när allt är så mycket bättre här blev jag inte lika säker. Men jag tror ändå att det är det bästa, iaf om jag vill sattsa på hästarna! Och är nästan säker på att det är det jag vill. Men har lite tid att fundara på, kanske hinner ångra mig. Allt man vill kan man, får inte glömma det! 
Nä nu ska jag försöka få tag på Natts, kolla om hon har lust att hitta på någonting kanske :)
PussPuss <33

Kommentarer
Postat av: felicia

jag har funderat på att byta till wången i tvåan, men är inte säker :P <3333

2008-10-25 @ 15:10:27
URL: http://feliciamidthun.blogg.se/
Postat av: Johanna

Gör de:D då slipper jag åka dit själv (a) <33

2008-10-25 @ 17:06:47
URL: http://jollaans.blogg.se/
Postat av: felicia

jag får se :P <333

2008-10-27 @ 10:06:51
URL: http://feliciamidthun.blogg.se/
Postat av: Åsa

skönt att vi ät sams igen och nej aldrig mer bråka me er flickor<33

2008-10-28 @ 17:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0