aldrig mer!

Läste en väns blogg igår, den fick mig att inse. Inse att mina problem är så små. Så små att dom inte borde få räknas som problem. Den fick mig också att inse vad jag för en sekund hade glömmt bort. Jag hade glömmt va som gjorde mig lycklig och vad som betyder mest i mitt liv. Mina hästar betyder allt för mig. För att må bra måste man ha nått i livet som gör en lycklig. Som får en att kunna njuta av andra saker. Hästarna gör mig lycklig. Dom får mig att må bra, dom får mig att kämpa när jag igentligen inte orkar kämpa längre. Jag behöver dom lika mycket som dom behöver mig. Det är inte för att jag tycker att det är så jätte kul att rida(tycker det är kul, missuppfattainte) som jag är där nästan alla dagar i veckan och inte därför jag spenderar så mycket tid och hela mitt liv. Det är för att dom får mig må bra, dom kämpar för mig lika mycket som jag kämpar för dom. Och när jag är i stallet kan jag glömma allt annat i livet. Då finns det inte. Hur kunde jag glömma det?.
Jag kan inte mer än att vara lycklig över att i hela mitt liv har dom funnits där och fått mig att le. Så nu ska jag aldrig mera glömma!



Kommentarer
Postat av: Natts

va söt :) ja känner oxo så när ja är i stallet, man bara släpper allt <3

2008-10-23 @ 17:33:48
URL: http://nniklasson.blogg.se.se
Postat av: felicia

så därför ska du åka på kurs med tindra så ni får hitta på något roligt tillsammans :D

och för att jag saknar dig så mycket <33

2008-10-24 @ 19:42:09
URL: http://feliciamidthun.blogg.se/
Postat av: JojjO ^^

Jaa.. när man kommer till stallet så slipper man allt besvär :) själv rider jag på stora bjäsar ut i håknäs ^^

2008-10-28 @ 20:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0