trååååkiga söndag!

Nu har jag gjort klart nästan all engelska, Duktig Johanna!! Japp nu är jag stolt över mig själv :). Men hat inte pluggat nån matte eller no :/, men jaja. Natta gick hem för ett tag sedan, jag blev väll lite tråkig när jag va tvungen att plugga.
Vi stod framför spegeln i morse och pratade om, om vi skulle passa i lugg.  Jag sa till natta att hon nog skulle passa superbra i lugg, så hon klippte lugg, och jag säger bara Vem hade rätt ;). Det blev super fint, okej lite sne blev den kanske, men fint ändå! Jag fegade ut såklart , så jag har kvar min vanliga frisyr, men om jag vågar kanske jag klipper mig ikväll. Vi får se. Vet inte om jag skulle passa, Natta trodde det men alla säger att man ser mycket yngre ut i lugg och är ju redan kort och liten så kanske inte är så smart. Funderar fortfarande på om jag ska färga håret blont igen!? Men det va så jobbigt att färga om håret hela tiden och det blir juh oftast typ gult första gångerna man färgar. + att folk tar en mer seriöst när man är brunett!? Eller är det jag som har blivit smartare!?
Fyfan va skönt det ska bli att sova ikväll, somnade runt 2, 3 igår. Måste sova mer så jag inte somnar på lektonerna, fattar inte hur jag alltid lyckas göra det ? Men det är iochförsig ingen risk nu när jag sitter brevid Marc!!

Justja hittade en ett år gammal bild på mig och marc, kolla hans hår :P >



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0