Blää..

..såå känns det idag! Helt seg, det måste typ vara nått fel på mig, känner mig sjuk fast är lixom inte sjuk.. Går typ och skakar och mina ben känns som spagetti typ haha, orkade nästan inte ens bära vattenhinkarna i stallet. Och sen fruser och oxå typ konstant, och orkar inte prata så mycket för jag orkar inte tänka, tycker synd om alla som måste vara i närheten av mig nu fan haha. Okej så, nu har jag wainat(?) klart..

..Nästan iaf..Har gått upp senaståtta varje morgon hela lovet, känns som att jag nog ska fixa mig en sovmorgon imrn. I morse gick jag upp klockan halv åtta och åkte med mamma till stallet, va såå jävla trött. Har typ aldrig varit så trött förut, orkade inte ens resa mig upp i sängen, så blev en halvtimme sen till staller, min snälla mamma köpte iaf frukost på Donk till mig. Sen när vi kom till stallet och jag precis hade tagit inn båda hästarna och skulle börja göra iordning dom, så kom barbro och baah "jaa men då kan jag hämta in Puma och rida med er".  FAAAAN asså! Så ja hon rider ju typ segast i sverige och stannar dessutom hela tiden så Tralli blev inte direkt pigg och glad.. Lite mitt fel eftersom att jag satt och smyg tjurade hela tiden och han känner när man e sur och då blir han oxå sur, de va den ridturen lixom... Sista biten tog barbro en annan väg än oss och då vare faan bara gasen i botten och galopp nästan hela vägen hem.

Kände mig seg som fan efteråt i stallet när barbro snacka om lite allt möjligt. I vanliga fall brukar jag le och hålla med och lägga lite komentarer, men orkade fan inte ens le idag. Stirrade typ bara rakt fram och nicka lite då och då.

När jag kom hem från stallet dela jag och mamma på en pizza sen vare bara iväg till nästa stall. Hade lovat natts att följa med henne till stallet. Fick testa och rida hennes baoota häst, och det ända jag har att säga är att, jag älskar mina hästar och jag ska aldrigaldrigaldrig byta ras!!!!

Pappa va super snäll och kom och hämta mig och köpte max till mig :), hahaha shit idag har jag bara ätit snabbmat donk till frukost, halv pizza till lunch och maxbox till midda,, ooh så nyttit. Juste man fick en  dvd till maxboxen, (eftersom att den igentligen är för barn) "Dansa med Teletabbi" haha precis va jag önskat mig.

Pusss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0