Ingen Mobil, super najjs

      
(Jag liten och Kari <3 )

Idag gick jag upp halv åtta igen, mamma köpte pannkakor på Donken till mig så det va ändå helt okej. Stallet va najjs idag, första gången på länge jag längtat efter att åka till stallet och de va inte ens bra väder och inget annat speciellt. Kolla på almenackan i stallet och såg att det bara är två veckor kvar till Tävling, shit.. Måste träna Tindra mer, känns som att jag ängnar all min tid åt tralli.
Påväh hem från stallet kom jag på att jag glömt mobilen i stallet, kändes faktist ganska najjs då hade jag en bortförklaring för att bara ligga och slöa resten av dan. Men när jag kom hem va brorsan på flamms humör och det smittade av sig såklart. Så vi hade lite turkdisco i bilen och drog till skärholmen och åt mat, typ supergott, första gången jag inte ätit på Millas(pasta sallad) i skärholmen. Sen gick jag mest runt och skämmde ut min brorsa, och han gick mest runt och skämmdes, superkul för mig iaf (a). Sen drog vi och hyrde film, varsinn eftersom att vi aldrig kan samsas, Jesper valde en super crappig film sååklart.. Min va iaf helt okej ! 

   

Imrn blir det upp ganska tidigt igen och åka till stallet, mamma och pappa ska åka och hämta hö och jag ska stanna hemma och rida. Sen ska vi på resturang, mums mums.

På lördag blir det iväg till Eskilstuna med båda hästarna, träning för 'Märtha' på Sundbyholmsbanan. Med Tindra blir det nog lite Lag-SM träning också.  



Tips till alla är att "råka glömma" mobilen någonstans, så jävla skönt att bara kunna skylla på att man inte hade glömt den om man inte orkar svara eller inte kommer ihåg att skriva nått som man borde. 

Blää orkar inte med alla saker jag borde göra, borde göra alla tusen läxor, borde träna mer med hästen, borde städa rummer, borde söka jobb, borde ändra gymnasievalet, borde vara mer med olika vänner och människor.. Borde faaan Chilla på lovet, alla borde, och de är faan va jag ska göra.  So GoodBye , nu ska jag chilla galeet haha ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0