Jaahaja

Tjaa ,
Ska snart dra till stan och äta med emma, väntar bara på att emma ska fixa sig färdigt. Ska bli sjukt gott för jag är så jävla hungrig. Ikväll ska Johanna och jag gå på promenad med lilla putte och Svea, till mitt hemliga plaze haha. Nä men ska inte skriva vart vi ska för Johanna vet fortfarande inte, så tänkte överraska henne haha.

(Gammal bild från 8:an, Jag emma och julia)

Juste, kom hem från typ enköping(?) igår , va skönt att slippa skolan dom sista dagarna men är ganska så trött. Plus att jag va tvungen att åka till stallet och sova där direkt efter, så jag hann inte ens komma hem.
Mamma tjura som fan bara, tror att hon påpeka att jag inte hade ridit mina hästar på tre dagar minst 15 gånger när vi va ute och red. "ja tindra blir ju såhär tråkig när hon får stå", "ja det är ju inte bra att låta henne stå såhär mycket, snart börjar ju tävlingssesången", "tralli måste ju bli riden om han ska bli nått, men du kanske tycker att han kan vila sig iform", "Tindra är verkligen ingen häst som mår bra av att vila" , Gjorde mitt bästa för att ignorera henne, och lyckades helt okej måste jag säga.


(jag och emma )

Åhh va jag älskar att det är vår, vet ni hur varmt det va i solen i enköping? 30 grader :o såå jävla najjs ! Plus att jag älskar mina nya glajjor, så dom va på ska ni veta ;D. Jag och Felicia gick till sveriges största godis affär som låt typ en kilometer från där vi va. Så mumsat godis har jag oxå gjort ska ni veta haha. Juste när vi va där och köpte glass va det ett fyllo som vingla fram till oss och fråga om vi ville ha hans sons(?) nr, stackars kille tänk att ha en sån pappa.


(snart är det sommar =D )

Ska dra nu , Puss på er <33

Kommentarer
Postat av: Felicia

hahha jaa stackars den där killen asså XD

tack för att du följde med älskling :) hade varit jättetråkigt att åka ensam :P<3<3<3

2009-04-05 @ 17:14:10
URL: http://feliciamidthun.blogg.se/
Postat av: Hanna B

emma e bra fin hon :)

2009-04-07 @ 15:31:04
URL: http://bejlaperidott.blogg.se/
Postat av: Hanna B

emma e bra fin hon :)

2009-04-07 @ 15:31:09
URL: http://bejlaperidott.blogg.se/
Postat av: Hanna B

emma e bra fin hon :)

2009-04-07 @ 15:31:14
URL: http://bejlaperidott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0