Onsdag utan Gray's

skyndade som fan hem osså vare ingen grays :'( , de va hockey ist!!



Imorse vakna jag klockan 9 helt av mig själv men tänkte att dethär är ju den ända sovmorgonen jag kommer få på hela lovet så jag tvingade mig själv att ligga kvar till 11, kunde inte somna om så jag kolla lite på Grays repris.
Sen gick jag upp och gjorde inte ett piss på typ hela dagen.

Klockan typ fem kom pappa hem och hämta mig, så åkte vi och hämta mamma i vasa stan sen till östermalm och käka. Sen åkte vi vidare och kolla på nån teater som jag inte fatta mycke av men halva släkten va där, förutom brorsan som va och kolla fotboll med polarna.. KulKul, där satt jag och fejk smaila och försökte vara trevlig lixom..

Aja nu ska jag nog dra ner och kolla lite på Tv, imrn blir det upp tidit som faan igen och åka till stallet -.-

Pusss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0