oooh Suckiii day !!!

Idag har vart den jävla hemskaste, äckligaste, blääigaste jävla horäckel dagen på länge fan!
Okeej då, morgonen va väll helt okej..
Men sen i skolan, jag fattar verkligen inte vittsen, sitta och lära sig om saler som hände gör typ mer än hundra år sen, har jävligt svårt att fatta va det har med mitt liv att göra. För vissa är det kanske bra och veta men i mitt liv betyber det inte ett jävla skit.. Kan verkligen inte ens låtsas vara intresserad, faan va det är svårt, de har inte vart de förut. Pluss att jag går och stör mig på en jävla horäckelunge, och kan säga att jag inte hatar många, nästan igen faktist, utom henne. Kan inte låta bli att låta henne förstöra min dag, blir så jävla sur såäfort hon är nära. Sen så tjatar alla lärare om att man jobbar dåligt och betyg blabla, måste säga att jag bryr mig inte om betyg så länge jag får G och de får jag, just nu iaf!!
Sen när mamma hämta upp mig börja hon direkt klaga på att jag hade solat solarium och att jag lika gärna kunde gå ut och sola, man baah meen jaaa ut i iskalla sverige och sola funkar ju prima!? Sen börja hon tjata om läxor och annat som man bara vill förtränga. Sen när vi va framme i stallet och tog inn hästarna, så bestämmde jag mig för att ta tindra för att jag ska tävla henne om två veckor och så. Så mamma tog Tralli, och han vägra trava han bara passade runt, såklart börjar mamma "ja nu är han halt igen", "Den här hästen kommer aldrig bli bra" osv som att vi skulle behöva slakta honom omedelbart typ... Sen stanna vi på järnvalla och jag träna lite tölt och så, men såklart ska hon säga "ska du inte göra såhär blablabla" och det är väll helt okej att hon vill hjälpa och så men faan va jag blev irreterad. Svarade inte utan kände bara att det inte va nån idè att försöka träna när jag va på tjurigt humör. Så jag fråga mamma om vi skulle fortsätta,, tydligen enligt mamma på ett otrevligt sett så hon blev jätte tjurig. Och sen när vi va hemma igen tog hon tindra ifrån mig och gick till volten och muttrade typ "man kan ju inte rida i 15min, det är ju tävling om två veckor, blablabla".. Sen så gick jag ner med Tralli till stallet och sprang lite med honom för att kolla om han verkligen inte ville trava, och såklart vägra han trava då med, hade bara lust och sätta mig ner och gråta fan. Om han är halt igen vet jag fan inte vad jag gör.. Iaf har inte mamma snackat med mig sen dess och hela bilresan hem satt vi helt tysta och hon sa inte ens åt mig att jag skulle göra läxor när jag satt mig vid datan!? Juste precis innan vi skulle åka hem kom Marit och skulle hämta något från oss. Hon berättade att Marlyn(en häst som jag brukade rida när jag va typ 11år) hade fått Fong (hovsjukdom) och skulle väll antagligen inte leva så länge tihll. Kari min äst soma jag red när jg va 4- 8 år dog också av Fong, han dog när jag va 8 år och jag kommer ihåg hur jobbig 'sjukdom' de va, och hur ont han hade i slutet..
Nu är jag hemma och det är fan tur att det är Gray's ikväll, aldrig varit så glad över Grays förut haha :)!


(Kraì lilla älsklingen och jag )


(Tralli och jag några år sen innan han blev halt )

Kraaam J'

Kommentarer
Postat av: linnea

Tack så mycket gumman, vilka söta bilder :D

2009-04-15 @ 20:56:16
URL: http://nejas.blogg.se/
Postat av: linnea

Jora allt är bra med mig men jag mår rusktigt illa. hur är det själv?

2009-04-19 @ 21:38:42
URL: http://nejas.blogg.se/
Postat av: linnea

Asso föresten, jag känner igen dig fett mycket. Jag tror att jag har träffat dig någon gång :O

2009-04-19 @ 21:40:29
URL: http://nejas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0