Tävling

Tävlingen
Har inte kunnat skriva på hela helgen för jag har tävlat i Eskilstuna.
Gick helt okej, kom 4a i fyrgången, och ja tölten gick bara åt helvette XD.
Kelly vann tölten, så stort Grattis till henne !!
Har träningsvärk i benen som fan.
Idag va jag i stallet och red frallan och duscha honom,
kan ju inte påstå att han uppskattade det så mycket men han såg
iaf till så att han inte va den ända som duscha.. fick åka helt dyngsur hem..


Töffan nån dag gammal

I Sommar
Har typ redan bokat upp hela mitt sommarlov kom jag på idag, 
och insåg också att jag typ kommer att bo i en resväska.. Precis som förra sommaren.
Nån Vecka precis efter skolan slutat ska jag och kelly åka och träna för märtha och jobba. 
Efter de ska jag Tre veckor till malta med flickorna, nån dag efter jag kommit hem från de så ska jag 
till tyskland med ungdomar från SIF, och sen ska jag till Skara. Sen ja...de blir inte så många veckor kvar, 
måste väll till landet och så också.. 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0