Paus

  
Nu har jag bestämmt mig för att bara sattsa på hästarna ett tag, orkar inte med något annat. Förstår mig inte på folk, eller vissa kanske men fan inte många! Va i stallet idag och red Tindra på volten med G-bootsen, gick helt okej. Efter de tog jag inn frallan och lekte lite med hann, sen la jag mig på Puma och sola. Sen drog vi hem, ska dit imrn igen ganska tidigt på morgonen, låter mamma bestämma hur mycket jag ska vara i stallet och då blir det minst varje dag.. Orkar inte göra något annat än att vara där för jaa,,, jag har inte lust att göra något annnat just nu. Ska kanske åka och köpa nya ridstövlar till tävlingsesången imrn också, begöver ett par nya ridbyxor och en massa andra saker oxå. Hade tänkt att åka och shopppa vanliga kläder med natts imrn men sen sa mamma att vi skulle till stallet så hoppade de.       



Justee!! De har flyttat inn en skiiiit het snubbe precis här där jag bor, såg han första gången när jag skulle gå ner från parkeringen, sååå het grrr hahah ;D


Älskaaar dig gumman, min ängel tack för att du finns <33

Kommentarer
Postat av: Emma "Miss Perfect"

Du är en ängel stumpan :)<3

hoppas du förstår dig på mig haha (aa)

älsklar dig bvänn <3

2009-04-11 @ 13:03:16
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0