1 gången på åtta år! !


Sist jag ramla av var på Karì när jag var 7 år, men idag gjorde jag det igen haha. När jag kom hem från Hinnikursen hoppade jag upp på Frallan, barbacka, eftersom att jag bara hade tänkt att ta en kortsväng på vägarna. Smart där johanna.... Hade ju inte ridit han på länge så han va as pigg, och jag älskar  när han är på spring humör så jag lät han dra uppför en backe. i slutet av backen svängde vägen och det blev is /"slask" där slappna jag av eftersom att jag trodde att han bara skulle svänga hemåt men icke.. Han blev rädd för nått och hoppade och helt andra hållet, va lixom inte riktigt med på den svängningen så rammla ju såklart av haha. Och såååklart med huvet före i backen, allt snurrade i början, sen ställde jag mig upp och såg att frallan kutade omkring på någons grätmatta, så jag gick och hämta han och satt upp. Sen lät jag honom dra över ängen ist så att han skulle göra av med lite energi, men den gången koncentrerade jag mig lite mera,haha. Har fortfarande lite ont i skallen man va faan, älskar min lilla buse och han är förlåten! <33


kul bild haha XD

Hinni Kursen
Gick super duper bra på hinni kursen! Tindra skötte sig bra, iaf andra passet, 1 vill jag hellst glömma haha. Måste bara säga att han är typ hur bra instruktör som hellst!! Han kom ihåg allt vi gjorde förra lektionen och vilka tindra och jag va och allt. Sist jag red för han va lixom i höstas! Och han har flera lektioner med många deltagare varje vecka, tyckte det va grymt att han kom ihåg mig. + att han typ är super bra instruktör!! 


Tindra och mamma

Gammal på mig och tindra , dyggur tävling


Kommentarer
Postat av: Emma "Miss Perfect"

Äntligen skrev du läser din blogg :D

vad läskigt att du ramla av hoppas du inte skada dig,

säger ju att hästar är läsikga och farliga :O

Älskar dej mäst bvänn <333

2009-02-26 @ 22:02:13
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/
Postat av: sofie

Jätte fina bilder och bloggen oxå :)!

2009-03-01 @ 15:58:08
URL: http://ssofiejohanssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0