Alla Hjärtansdag!

Jo jag vet att det var igår! Men hade inte tid att skriva då så skriver lite nu ist.
Igår vakna jag kockan 10.00 och hade grymt ont i ryggen, antagligen från skidåkningen. Sen lite senare på dan kom emma och vi åkte och handla lite käk till kvällen. Johanna hade önskat wok så det blev wok och tilll efterrätt var det meningen att vi skulle äta glass med lite grejor. Men när Johanna kom hade hon köpt en tårta till oss som en överraskning, dock gillade ingen tårtan, haha stackars hunni. Så vå åt mest bara chips och godis, men det var mumsigt det med. Vi hade så kul så vi glömmde att vi var där för att deppa över att vi va pojklösa på alla hjärtans dag!
Kvällen slutade med att Emma satt på Borat och jag hatar Borat så jag och Emma somna i soffan.

Bilder jag snodde av emma från gårdagen:


(
jaag och min lilla sötnos svea)

(hannis )

(Jag, johanna och emma lagar mat)

(Våran gooa wok)

(sötnos mobbad vid bordet)

(alla förutom brorsan va på plats)

(emma tvingar svea att sitta i knät)

(Johanna )

Glad Alla Hjärtansdag i efterskott allihoppa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0