ByeBye blondiie!

Sitter och halvt deppar över att jag färgat så mörkt att det nästan inte kommer att gå att färga tillbaka till blont igen.. Så måste skriva en liten lista med blondnackdelar ;D here we go ; 

Fem grejer som är bra med att inte längre vara blond:

- Inte behöva färga om det verje månad
- Ingen kan påstå att man är en "dum blondin"
- Man behöver inte slita på håret lika mycket
- ingen kallar en fjortis, ser oxå äldre ut
- Slipper fula utväxten


De va allt för idag , nu ska jag gå och lägga mig tror jag. Sjukt trött!! NattiNatti , Dröm om någon gullig pojke/flicka<33


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack sötnos :)

2009-02-12 @ 18:08:44
URL: http://jiggly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0