De här blev mina gymnasieval efter många om och men..

..är fortfarande inte säker men jag tror att man kan ändra i efterhand i värsta fall, så här blev dom iallafall:

Val
1.
Sökt program:FR0688-SMHPENT, Specialutformat program HP Entreprenörsprogrammet, John Bauergymnasiet Stockholm 
Önskemål om inriktning:  
Utbildningsanordnare:John Bauergymnasiet i Stockholm 
Önskemål om skola:John Bauergymnasiet i Stockholm 
Val
2.
Sökt program:FR0341-HP, Handels- och administrationsprogr med inriktning näthandel och idrott/äventyr, Atletica gymnasiet 
Önskemål om inriktning:HPHS, Handel och service 
Utbildningsanordnare:Atletica gymnasiet 
Önskemål om skola:Atletica gymnasiet 
Val
3.
Sökt program:FR0344-SP, Samhällsvetenskapsprogrammet med inriktning ekonomi och idrott/äventyr, Atletica gymnasiet 
Önskemål om inriktning:SPEI, Ekonomi 
Utbildningsanordnare:Atletica gymnasiet 
Önskemål om skola:Atletica gymnasiet 
Val
4.
Sökt program:FR0799-SPHIDA, Samhällsvetenskapsprogrammet, lokal inr Hälsa och idrott Dans, John Bauergymnasiet 
Önskemål om inriktning:SP-LOK, SP - Lokala inriktningar 
Utbildningsanordnare:John Bauergymnasiet i Stockholm 
Önskemål om skola:John Bauergymnasiet i Stockholm

Nu är jag supertrött och ska gå raka vägen till sängen,  Puss och sov sött <33

Kommentarer
Postat av: danni

e de nån av er som skrev komentaren? Mathias e sur för att ja dissa han innan han playa mig, ja har verkligen inte sagt nått skit till honom alls? han vet inget om de emma sagt till mig, svär fan på mitt liv, hon sägre väl säkert jätte mycke till er nu, och hon får de säkert att låta som ja bara gör saker mot henne utan att ja bryr mig? de är faan inte så, ja har inte rört jacob, ja har inte sagt nått till mathias eller nått annat vis. Tycker innan ni går mot mig så bör ni veta att ja aldrig aldrig aldrig skulle säga nått sånt. men om hon redan fått er att tro den där dåliga saken(som ja aldrig skulle göra) så aa. vet inte va ja ska säga då.. :/

2009-02-16 @ 11:15:50
URL: http://bambies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0