Färgat håret !!

Tjeenare ;D

Nu är mitt hår jättemörkt!! Emma va snäll och färga mitt hår idag efter school, och måste erkänna att hon faktist är väldigt duktig på att färga!  Så Tack för hjälpen Gumman!! Eftersom att mitt smink rann och jag inte känner mig sugen på att fottas så lägger jag ut bilder på min nya hårfärg någon annan dag ist! 


(typ samma hårfärg som emma har på bilden har jag också nu)



Juste när jag skulle följa emma till bussen kom två polisbilar på gatan, den ena stanna vid oss och fråga om vi hade sett två killar springa förbi.. Så om någon sett två killar springa runt i sätra idag(Tisdag) så kan den ju höra av sig till polisen haha.. Men det va ändå läskigt att gå hem själv utan mobil efter det! Men som tur var lyckades jag komma hem oskadd ;D. Hoppas dom tar killarna, vet i och för sig inte vad dom hade gjort men om det är två polisbilar som letar efter dem så känner jag inte för att träffa dom påväh hem på kvällen. 

Har matteprov imrn och har inte pluggat ett skit :/ ångest!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0