Kungsberget here we come :D


YässBox,
imorn drar hela tjocka skolan iväg till kungsberget, eller iallafall nästan hela skolan! Ska bli kul å se om jag fortfarande kan åka skidor lika bra som förut.. Va typ två år sen jag åkte skidor förra gången, har åkt snowboard dom senaste gångerna, men va dum nog att ta skidor ändå. Aja skämma ut sig gör man ju alltid när man åker skidor, så va fan spelar det för roll igentligen!?.. Halva poängen är ju nästan att skämma ut sig ju, det är ju alla dom minnena som man kommer ihåg sen! Så imrn ska jag skämma ut mig så mkt jag kan ;D!!  Men ska försöka att undvika åh bryta alla ben i kroppen hihi.


(borde ha tagit snowboard ist, men aja, gjort e gjort )

PussPuss på er<33

Kommentarer
Postat av: IchO

tack snygging! din blogg är också jätte bra! :D

2009-02-12 @ 20:15:38
URL: http://icho.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0