Kungsberget imrn :D

Ojojoj , nu måste jag verkligen gå och sova!! Ska upp kvart i fem imrn, usch va trött jag kommer vara! Men först ska jag lägga inn lite bilder på morgondagens frilla ;D. För dom som inte riktigt har koll på det eviga skidmodet så är det iallafall så att flätor ska man ha när man åker skidor(enligt mig iallafall)! Stod nyss framför spegeln och förberedde mig lite på uppsättnings taktiken till imrn, eftersom att imrn kommer jag nog halv sova framför spegeln. Iaf så tog jag lite bilder oxå så här är skidfrillan: `



Va tycks ? (:










Ja efter som att jag och min kära storebror va hemma själva ikväll så skulle vi ju såklart laga mat. Men det som jag hade tänkt mig va ju slut så jag sket i att äta helt enkelt. Så jag gjorde lite Johannas specialare ist, fixa lite hallon och jordgubber med jordgubbs'sorbe ;D


Haha, kanske inte ser så gott ut, men kan lova att det är Jättegott ;D , och enkelt..
2dl vatten 
2msk socker 
mycke hallon 
några jordgubbar 
(sen kokar man det ) '
Sen är det bara glassen som saknas!! Mums haha!! 

Sov sött <33  


Kommentarer
Postat av: Liene

Snyggt med flätorna och mössan, det passade dig riktigt bra!

2009-02-13 @ 15:34:39
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0