Kungsberget !

Yäss,
vaknade precis och känner att jag har ont i hela kroppen,  antagligen träningsverk från igår.
Iallafall så va det superkul där uppe, va så länge sen jag åkte skidor, men det gick faktist jättebra! Ramla inte en ända gång, eller jo i ett hopp tappa jag ena skidan ´mitt i luften och det var jätte läskigt (a). Men gick bra som tur va ;)!
Har tyvär inga bilder´, glömmde såklart både kameran och mobilen i bussen, men vet att emma fotta lite så ska fråga om jag får sno lite bilder av henne! 
Men lägger ut några från bussen och innan :
 
(jesper och tommy på bussen )

(jaao med skidfrilla åh allt ;)

(brorsan måste få vara med of course)

(skiddressen på, jag och brorsan tönta oss i hallen haha  )

(en gaalen johannaw på bussen)

Puss så länge <33


Kommentarer
Postat av: Felicia

Johanna! Det är bara tre hemma matcher kvar för Djurgården i hockeyn, ska vi göra ett försök att gå på nån av dom? :D<3<3<3

2009-02-14 @ 17:25:03
URL: http://feliciamidthun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0