Late night with (or now with out) girlseen

nä nu vill jag sova, fast det går inte.. Emma ligger och snarkar på hennes egna lilla gulliga sett inne i sovrummet. Angelica och Johanna ligger oxå i samma lilla rum, varje gång jag kryper ner i sängen för att försöka sova så går det inte och somna!!! Såå irreterande! Tur att jag har en hel dag på mig att återhämta mig till hinnikursen, men eftersom att bec ska till sjukan så måste jag fixa hela stallet och allt själv -.- blää ..  Aja nu vettefaan va jag ska hitta på, tror att jag ska slagga lite framför tv:en eller ta en dusch!  Puss på er alla nattugglor <33


Läääängtar tilll malta !!!!!!! , hela malta crew;et är här idag, älskar er flickor ! 



Kommentarer
Postat av: Emma "Miss Perfect"

Heeeeej älskling :D <3

2009-02-25 @ 14:49:33
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0