Nationella prov, bra när det gäller.. or not ..

Sitter i skolan och har precis skrivit klart min uppsatts i svenskan,.. Gick halt klart åt helvette,, kunde inte konsentrera mig och fick typ lite blackout. Typist mig faan. 
Aja skiit samma hoppas jag får Vg bara.  Nu har vi en låång rast efter som att provet håller på enda till lunch. 
Johanna har bjudit mig på kakor och festis (: och jag gjorde smoothie till mig själv igår som jag snart ska dricka upp, mumsmums!!
Aja kommer inte på något vettit att skriva så nu får dethär räcka, Puss på er <33


 
Smoothie är verkligen ett tips till alla som vill ha nått gått men oxå nyttigt. Jag älskaar smoothie, och dricker det mkt hellre än cola!

Kommentarer
Postat av: natts

du får berätta hur du gjorde den nån gång ja e så dålig på sånt :P

2009-02-05 @ 16:59:19
URL: http://nniklasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0