Seven Pounds

Har glömt, eller rättare sakt jag har haft fullt upp så jag har inte hunnit skriva om bion jag såg i Söndags. Jag såg Will Smiths nya film Seven Pounds, will smiths första seriösa film haha. Men han spelade rollen jätte bra och det var inte alls konstigt att se honom i en drama film som jag trodde att det skulle vara innan.
Men kan bara varna för att det är gråtvarning på den filmen, nästan alla satt och grät lite i slutet. Förutom jag men jag har väldigt svårt att gråta inför andra, så det var nog inte så konstigt, men jag kan säga att det va väldigt nära att jag också börja böla där i slutet! Kan verkligen rekomendera den Filmen, man kan tro att det är en killfilm när man kollar på trailen, men skulle nog säga att det isf är mer en tjejfilm. Den är lite konstig i början men sen kommer alla pusselbitar på plats efter ett tag och slutet är helt underbart!! Så spring iväg och se den om ni inte vill missa en bra film!



Puss på er <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0