Sjukling

YOo ;D

Varför ska jag alltid bli sjuk precis när loven börjar ? Det är fan alltid så, så hilmla tröttsamt. Har jätteont i halsen så jag känner inte för att äta någonting över huvetaget, och så fryser jag. Sitter här i datastolen med duntäcke runt mig. Mamma har köpt en fotbadsbalja med masage och den värmer upp vattnet hela tiden så att det inte blir sådär irreterande kallt hela tiden. Den ska jag soppa ner fötterna i när Gray's börjar, ska nog ta en kopp te med mycke honung i också till halsen. Juste Gray's börjar ju idag, "Överlycklig" ;D love till gray's fan! !!







Juste idag har mina Päron 25 års dag , dom har varit tillsammans sen de va 17 år!! Hur otroligt är inte de? ? Just nu är dom på bio =) , tack fan att dom håller ihop annars skulle jag aldrig ha trott på kärlek! Men dom är ett bevis på att det kan funka, i hela 25 år, och förhoppningsvis ännu längre!  Grattis till mamma och pappa <3 







I morse försov jag mig grymt mycket, vaknade en kvart efter jag skulle gått till skolan av att johanna ringde och undra var jag var någonstans. Även fast jag visste att jag va väldigt sen orkade jag bara inte skynda mig. Jag gick och sminka, tvätta mig, fixa håret.. gick och provade vad jag skulle ha för kläder, sen gick jag ner och åt frukost. Efter det gick jag och kolla vilka lektioner vi skulle ha och lite bloggar och sånt, sen gick jag och borsta tänderna. Sen vakna mamma och pappa och gick ner och fxa mysig frukost så jag stod och småprata lite med dom. Mamma va inte ens irreterad av att jag försovit mig,  hon erbjöd sig bara att skjutsa mig till masmo och det tackade jag  ju inte nej till.
Varför kan inte alla mornar vara så chill ?

//puss från Jollan


Kommentarer
Postat av: Emma "Miss Perfect"

haha din dumma blondind XD dte är ju gamla bilder haha :)

älskar dej sötnöt <3333

2009-02-20 @ 20:52:48
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0