STOCKHOLM eller umeå

Snart börjar Gray's, såå jävla najjs!!

"så du ska dömma norrlänningar bara sådär? nu låter du ju riktigt dum! fast .. du är väl från stockholm antar jag? "
Det här va lite roligt tycker jag, hon påstår att jag dömmer norrlänningar, men vänta lite.. Va gör inte hon  "du är väll från sthlm antar jag ", där dömmer hon ju lika mkt stockholmare.?
"Du bör äta lite mindre? :)
skulle inte skada om du gick ner några kilon :)"
Blir så irreterad på dom tjejer som har kommenterat på emmas blogg att hon är tjock.. Alla vi som känner emma vet ju att hon är väldigt smal. Gör man så ? bara för att man är sur på någon så hittar man inte på saker, dom bor fan i norrland har aldrig sett Emma lixom. Och va har ni imot tjock ???

Det är sånnahär saker som får en att inte gilla norrlänningar (inte alla), bara fjortisbrudarna som sittar inne på donken i umeå och tror att dom är fetcoola med sina små fjällrävar som har varit ut i typ 2 år.. Kul att ni ens försöker  "äga" mig , men jag vet att sthlm är så mycket bättre än umeå, och jag vet att ni oxå vet det! Därför orkar jag inte ens diskutera saken,. ni hade bara otur i ödet och blev födda i umeå, kan inte vara lätt, stackarehaha.   Puss på er<3333 



Kommentarer
Postat av: Emma "Miss Perfect"

haha vi är STOLTA stockholmare gummsan,

du har så jävla rätt <3

2009-02-25 @ 21:02:21
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0