Kan inte veckan skynda sig lite!

Sjukt trött , inatt hoppas jag på att jag kan somna..  Vet faan inte vad jag gör om det inte skullle gå, typ smälla till mig själv med en hammare i huvet eller nått!

Faan va jag har varit PMSig dom senaste dagarna, fått värsta utbrotten. Har helt enkelt betätt mig som en riktig tjej! Vet ju själv hur mycket jag hatar ("tjejiga")tjejer, så förlåt alla drabbade. Stackars alla som har varit tvungna att vara runt mig, fast det beror iochförsig på dom runt omkring mig, att jag har varit  så "pms" alltså. Eller inte bara på dom, har inte kunnat sova på ett tag, och när jag blir trött blir jag lätt retlig. Så allt runt omkring mig i skolan som jag irreterar mig på, får jag utbrott på.. Igår på en tjej som leker på tok  jävla för mycket, nu räcker det fan, orkar inte höra hennes wannabe snack längre, så ska nog hålla avstånd från henne ett tag.

Aja nu måste jag gå med doggen på en sväng , kallt men sant. Puss <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0