Måndags barn ,, njaa ;)

Tjjaaafan ! !

Såg på en ganska så bra film i Lördags, handla om någon tjejkock och hennes liv.. iaf så sa dom såhär:
Tjejkocken - Varför kan det inte finnas recept på hur man ska leva
Psykologen - Men du om någon borde ju vetat att dom bästa recepten är dom man kommer på själv.
Meen om man inte är duktig på att laga mat dååå??
Ååkej nu erg pe ju så att jag är ganska duktiå att laga mat, kommer jag att klara mig bra då eller haha :P ? I Hope so (:

Sen har jag tänkt lite på min läxa i No, som handlade om "det moderna sättet att skaffa barn",
Ja det va en super lång text om att man i framtiden bara skulle spärma lite i burkar och spara dom och sen sortera dom i tjej och kill burkar,, och sen spruta inn dom i tjejen.. Men va faan, vart tog det roliiga vägen ?? Tror nog att jag håller mig till "den gammeldaxa" metoden iaf ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0