10 saker ni antagligen inte vet om mig

Okej här e en lista jag kom på när jag inte kunde somna i går kväll. Nu vet ni vad jag ligger och funderar på
när jag inte kan sova haha XD.

1. Jag hatar att dansa!!!! Dessutom är jag urusel på det.
2. Tänder på islänsk dialekt (a) och på isläningar överhuvetaget
3. När jag känner mig ensam när jag  ska sova håller jag mig själv i handen,
haha knäppt I know men det funkar faktist ;).
4. Jag är en riktig Tv nörd när det gäller Tv serier som till ex. Gray's, gossip girl och prison break m.m.
5. Har alltid jättesvårt att somna, oftast somnar jag 1, 2 även om jag typ skulle gå och lägga mig 9..
6. Mina två favorit filmer är : Twilight och Green Street Hooligans, vet inte riktigt varför men kan kolla på dom om och om igen. Tröttnar aldrig :P.
7. När jag ska somna kan jag nästan aldrig ligga still, rör på mig typ varannan sekund. Rör på mig jättemycke när jag sover också.
8. Är ganska nyttig av mig, och äter typ tusen frukter per dag.
9. Tycker inte om färgen lila
10. Mumlar och pratar fort, fast det vet nog alla som känner mig..

Puss på er <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0