Atletica

Kom nyss hem från Atletica, verkade faktist som en riktigt bra skola (:!! Så nu är mitt problem att välja vilken av skolorna jag ska ta som 1:a alternativ. humm..
Men fördelarna med atletica är väll att jag kan utbilda mig till klar reseledare jag går Turism/äventyr Hande&Admenistration, och det är najjs eftersom att jag har funderat lite på att bli det. Annars kunde jag ta spec idrott och då betygsätter min tränare mig, så man kan träna vidare på sin egna sport, riktigt bra de med ;)! Sen va det massa annat bra oxå men nu ska jag gå och duscha , så Puss på er <3333
Atleticas Hemsida


Kommentarer
Postat av: felicia

Men du vet att du bara kan leva som reseledare några år, för du kommer aldrig kunna försörja dig på det när du blir lite äldre :/ <3<3<3

2009-01-31 @ 22:44:32
URL: http://feliciamidthun.blogg.se/
Postat av: felicia

Jaa det är klart det är kul ett par år och så :D

Hahahhaha jaa jag såg det, lätt att jag ska kolla :D Kommer ihåg när vi satt och kollade på den och du satt och skämdes XD <3<3<3

2009-02-01 @ 19:04:55
URL: http://feliciamidthun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0