Bara en termin kvar (: ! !

Japp så ere , på fredag börjar min sista termin i södertörnsfriskola. Ska bli otroligt skönt att ändra miljö, ändra skola och allt det där som man längtat så mycket efter enda sedan man satte sin första fot i högstadiet. Kommer fortfarande ihåg va jag tänkte när jag träffa min nuvarande klass för första gången ' hur fan ska jag orka med dom här idioterna i fyra år!? ' . Om jag bara visste hur mycket jag skulle älska varenda en av dom haha. Men det är också sorligt att alla snart kommer splittras och många kommer man antagligen aldrig mer träffa. Lite läskigt om man tänker på hur många dagar man spenderat tillsammans. Man har ju träffat dom nästan varenda dag i 4 år..
Hur som hällst , älskar min knas klass haha  (:  Puss på er alla <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0