Nytt år nya löften!

Okej nu är det ju evigheter sen jag skrev nått här!! Börjar med att skriva mina nyeårslöften, så att jag inte glömmer dom och så att jag inte kan låtsas glömma dom haha. Måste börja med att erkänna att jag inte har hållt ett enda nyeårslöfte i hela mitt liv, men nu jävlar ska det bli förbättring!  (så säger jag också varje år (a) ) ... 
Okej nu har jag det sakt så här kommer dom:  
- Vara posetiv i alla lägen
- Göra mer tid för mina vänner
-  välja rätt gymnasium
- Äta nyttigt och börja springa igen
- Testa någonting nytt
- förbättra mina betyg 
- vara trevlig mot alla (som vanligt :P)
- Sluta vara så jävla lat
- Hålla mina nyeårslöften !!? XP 

Har måånga fler men vågar inte skriva dom här, för svåra att hålla (a) , 
eller juste har ett till, de är att  åka på språkresa med tjejerna! Tycker faktist att det är en
av mina bästa påhitt på länge! Lixom ha semester på malta samtidigt som man lär sig
engelska bättre! Två flugor i en jävla mega smäll=) !! Behöver verkligen öva min engelska nått enormt
, iallafall om jag vill gå på det där internationella gymnasiet. Måste medje att jag inte har haft bra på ett enda engelska
prov, undet hela min skolvistelse.. De är ett av mina 'ej vågade' nyeårslöften, få bra på ett engelska prov.
Kan bara hoppas att jag kan hålla det men vågar absolut inte lova något!   
Funderar på om jag har dyselexi ( ehm måste typ ha det för kan inte ens stava till de), hur vet man om man har de !?
Min brorsa har det, och han är ( tro det eller ej) sämre än mig på att stava.. Men har högre betyg en jag -.- , fast där handlar det nog om att han är lite smartare än jag.. På plugg vis asså , annars är jag såå smartare ;D.


Två älskvärda låtar -> The killers med , When you were young och Human
Dom sitter jag och diggar till för stunden haha (:

Pusss  på alla <33


Kommentarer
Postat av: Greeeek!

neesh, man får va lat :0 man ska va lat, fast när det typ passar, haha, jag är då ett dåligt exempel (A)

2009-01-07 @ 18:33:18
Postat av: Johanna

Känskigt ämne Rbin eller haha XD , de e lugnt kommer inte lämna lata klubben, det är jag för lat för ;D !

2009-01-08 @ 15:39:30
URL: http://jollaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0