I taket lyser stjärnorna!

Tjaafaan, har varit jävligt dålig på att skriva här.. har nästan aldrig tid.. men när jag ibland får mina bloggryck så är den toppen (:, men nästan alltid kommer jag inte på att skit åh skriva. Har väll inte så mycket kul att skriva om nu heller men är flyförbannd( haha, härligt ord fan) så måste ju ta ut min ilska på nån(något) och sorry bloggen de blev du. Tyckte de va schysstare än att ta ut det på nån oskyldig familjemedlem (: .

Igår va jag och johanna åh kolla på I taket lyser stjärnorna :), jag måste erkänna att jag älskade filmen och tycker verkligen att alla ska gå och se den!! Inte bara för att det ver en jävla toppen film, utan oxå för att Tzatsiki (Samuel Haus som han igentligen heter) är med i filmen, och den som inte håller med mig om att han är het är jävligt konstig!

Lika sööt som man tyckte han va när man va liten, som man säger "vissa glittrar ett tag, medans andra glänser förevigt " tydligt exempel haha, (:




Åhhh hatar blattetjejer i gäng, när johanna och jag satt på en benk utanför biosalångerna, kom typ 7 blattetjejer. Dom gick och frågade alla runt oss om tio spänn eller cigg.. ( hur faan kan man sjunka så lågt så man går och tigger, tränar dom till tiden då dom måste gå och tigga på tunnelbanorna eller!?!) Iallafaall, dom fråga absolut inte snällt heller de va typ "hit med pengarna annars .. " ja ni vet nog hur det brukar låta! Dom skulle nog inte bangat på att slåss lite, som vi alla vet vågar dom ju bara slåss i gäng, annars är dom små kycklingar. Dom fråga iaf alla förutom oss..
Sen gick vi inn och satte oss på våra platser i biosalngen, de visade sig att charline som gick i samma skola som mig och johanna i femman satt på platserna brevid oss (: kulkul. Men sen kom blattejävlarna inn i biosalongen och dom kännde tydligen oxå charline.. Dom ville ju såklart sitta brevid henne( där vå då satt), så dom fråga (eller igentligen va det nog ingen fråga haha) om vi kunde byta platser med dom. Vi bah "a visst det kan vi väll, om platserna är brevid varann" (och tänkte väll yäss, nu slipper vi sitta här nere på rad 4a) dom bah "ahh det är dom såklart". Så vi bytte, men när vi hade gått upp en bit så visade det sig att platserna var på helt olika ställen :@!! Det slutade med att johanna och jag dela plats.. Säger bara att det va sista gången jag är snäll mot dom fan! Eller får väll hoppas att jag aldrig träffar dom igen!
Är inte rasist bara jäävligt förbanad haha ;D



Innan Johanna och jag drog på bio skulle vi laga midda tsm, och ha en liten mysig ferdags midda..
Johanna , - Jag är så jävla gryym på att laga mat, längtar tills jag flyttar hemifrån, kommer klara mig så jävla bra"
Ehrm jasså johanna.. hahah..
När johanna var klar med sin hemgjorda pasta sås(röra!?!) som hon hade blandat i lite allt möjligt i , tex ananas ost grädde mynta shit mm.. så kan jag ju inte påstå att jag älska den spec mycke om man säger så haha..
Men nästa midda lagas efter recept okeej ;)?

Juste när johanna och jag satt på bussen påväg hem från skolan ställde sig ett skiiit gulligt par framför oss, deras ögon bara lös av kärlek.. Man satt bara där och log för sig själv, och varken jag eller johanna kunde låta bli att glo lite.
Meen ååh när jag klev av bussen fick ja bara ångest över att jag aldrig hittar rätt kille.. Hittar aldrig nån som jag älskar på det sättet, funderar faan på om gud(som jag absolut inte tror på, så vafan tar jag upp honom för haha) glömmde att tillverka en kille som passar min hhaha.. killar är som parkeringsplatser dom bra e alltid upptagna och som lediga är bara skit (nä bara ohittbara för just mig kanske)..
Ähh im free and im festis !? typ



(Emma och jag om ni lyckades missa det)
haha enligt emma är vi för snygga för pojkaran, vet inte riktigt om det är sanningen men vaa faan det låter ju bra haha;D. Saknar faktist min lilla miss perfect som är sjuk och inte varit visat sig i skolan på ett tag! Krya på dig gumman <33

Haha faan va ere med mig, det här måste varit mitt årliga
bloggryck ;D men nu ska jag dra och proppa i mig onyttig men godmat pusss <33



Kommentarer
Postat av: natts

SV: Men dina är sssssåååååå fina!! älskar dom!

2009-01-31 @ 22:41:58
URL: http://nniklasson.blogg.se/
Postat av: Lina

Åh, jag vill också se "I taket lyser stjärnorna". Har både läst boken och sett teatern :P Jättebra ju! :)

2009-02-03 @ 16:23:21
URL: http://linabergling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0