Piinsamt !!

Okej skämmde ut mig så jävla hårt idag ;o.. kan fortfarande inte fatta vad jag tänkte på!!

Va ju på öppethus på Djurgymn och John Bauer idag. På Djurgymn va det lugnt och fint men känndes inte riktigt som att det va min typ av människor där.. Men på John Bauer vare typ 1000 stycken som jag kännde där. Och fick såklart värsta paniik attacken, humm normalt!`?? Iaf, mamma hängde med för hon hade typ bytt pass på jobbet så hon skulle kunna komma, gullit att hon bryr sig men hade nog föredragit att gå med kompisarna men vah fan man kan ju inte säga nej när hon anstränger sig..  Iaf hade jag en såndär dag när man hellst vill vara själv.. Så fick som sakt lite smått panik för det va såmånga jag kände och mamma fatta såklart ingenting haha. Sorry alla, som jag kuta ifrån i panik det va inte planerat. haha kom inte ens ihåg vad jag tänkte. Kändes bara som att det va seriemördare som skulle mörda mig XD nä inte riktigt,  men vet faan inte ens sjäälv va jag höll på med.. haha faan va weard man kan va ibland. Men skolan verka Toppen och skulle lugnt kunna på placerad som etta påmin lista! Men ska kolla Atletica innan jag bestämmer mig (: !

PUSS <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0