Usch för Vinter!

Nu är jag super trött på snö hit och dit (slask hit och dit rättare sakt), fy faan för mörker! Det är ju som gjort för trista människor, alla blir ju helt deppade utan att igentligen tänka på det. Fast idag har jag varit på superhumör faktist :), inte ens när jag fick en blöt gren i skallen deppa jag, även fast min mascara rann ner för kinderna. Superfint ska ni veta;), folk måste ju trott att jag suttit och gråtit hela dan haha. Men ska iallafall till kungsberget med skolan snart, ska bli skoj, lite riktig snö iaf ! Efter det kan gärna sommaren komma, läängtar som bara den, men man fåår väll försöka ta vara på tristtiden och försöka göra den kul! Nu ska jag ge tillbaka datan till min otålmodiga bror ;) Puss på er <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0