STRESSA inte ... lättare sakt en gjort!!

Heeejsan (:  , kom nyss hem från stallet. Trött som bara den och hungrig, jippie. Alla som känner mig vet ju hur tjurig jag blir när jag är hungrig! Men som tur är, e jag ensam hemma och har ingen att ta ut min ilskan på, tuur för min stackars familj. Brorsan och pappa är och kollar på djurgården- ? på hovet men kommer nog snart hem. Juste jag har skaffat en såndär bilddagbok , eller rättare sakt alexandra skaffa den åt mig (: Tack alex! Jag heter iaf Jochwii och lägg gärna till mig för jag känner mig lite ensam där, nästan alla mina vänner har inte bdb, vi kör på Facebook ist. Mycke bra sida men bdb är också helt okej enligt mej iaf.
Har blivit så stressad senaste tiden, nog för att jag just börjat skolan igen och dom öser prov och läxor över oss. Så nu på helgerna är man helt slut och sitter mest och stirrar och sover. Har nog inte riktigt kommit inn i skolans tempo riktigt eftersom att jag lata mig ordentligt på vinterlovet. Just denhär tiden på året kan man nästan börja böla för man längtar så mycket till sommaren

Snart ere daxx för mig att välja gymnasium, ännu en andledning till att jag är så stressad just nu.  Har typ inte en jävla aning om vart jag vill gå !? Har typ 4- 5 tänkbara alternativ;  atletica, internationella i liljeholmen, djurgymn, John Bauer, nackademin eller globen kunskaps... blää måste väll gå på 1000 sånnadära öppna hus och kolla.

3e anledningen till att jag är stressad är att Tävlingssesången snart börjar och måste få igång min lilla häst innan det..




Det sägs att stockholmare är mer stressade än alla som bor på "landet" eller vad man nu ska kalla
alla andra ställen i sverige, iallafall skulle jag nog må bra av lite tid på landet!!!

Kommentarer
Postat av: Emma "Miss Perfect"

KÄÄRLEEK PÅ HÖG NIVÅ ÄLSK <3

2009-01-21 @ 15:51:32
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0