Bara massa bilder från södertörn

Först några från balen (:


Johanna, jesperNorin och åsa

Jesper Greeken och jag '

Jesper greken och jag
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Från sjuan


Jag åsa och jess

Jesper och jag i sjuan

Bobby och hampus i sjuan (:

Nåttarö med klassen i sjuan

Marc och grek i sjuan (:

Jag åsa johanna och jess i sjuan

Jag johanna åsa och jess i sjuan

Anna johanna och jess i sjuan , så smååååå

bobby jag jess och åsa i sjuan

hassan emma jah och samir

Jag och jesper haha !?


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Åttan


Jess jesper greek valle och jag vithårig (?) :P




Jag och jess

Alltid lika fint i vårat kontor :D , kontor 2 <3

Revudden

Grek och åsa

Valle och Grek i åttan ? '
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
från 9an


Veskiervi




Hahahah lärare jesper norin

Tommy och jesper (:

Grek och johanna (:

Tommt (:

Tommy jesper och grek

Marc med lärare på axeln

Panik !!

2 mannabåten höll inte för 10 st??

ojoj


Bilder från skivan vi fick när vi sluta 9an

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0