NyaBilder ..!?

okej la upp gammla bilder i förra inlägget , så nu kommer några nya ist (: ! Tog dom väll igår, på min nya bikini och min nya Klänning/tröjja.


min nya bekini , hilt vanlig vit typ med paljetter, söt (:

klänningen, också ganska söt, är igentligen en tröja men är juh
 så praktist kort så jag kan ha den som en klänning (a) !
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Här är några bilder från min mobil, tagna i skolan för nån dag sen när det va så fint väder !


blyg e han inte iaf (:

åh hej oh hå

tommy och grek solar (:

kolla va dom kan (: hihi

Kraam J'

Kommentarer
Postat av: Anonym

jollan man ser din mage :D

2009-06-08 @ 01:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0