filmkväll

Gick upp och mötte johanna i centrum, så hyrde vi film och så. Vi hyrde Festival, ganska gammal film, kom ihåg att jag och johanna såg den när vi gick i 5an senast, alltså nästan 5 år sen. Den va iaf helt okej att slökolla på! Johanna käka chips och godis och dipp, men jag åt så jävla mycket skit igår och mår fortfarande lite illa av det, så jag åt grönsaker med dipp och typ frukt haha ;) fast de blev några chips oxå.
Men nu har Johanna gått och man sitter här ensam igen, päronen och brorsan är hos några kompisar och skulle kolla sverige matchen och så, dom kommer väll hem runt 2, men känner mig ganska ensam.. + att jag inte kan somna innan dom kommit hem, så jag hoppas dom kommer lite tidigare..

AJa Kraam J'

Kommentarer
Postat av: jennifer

filmen Festival är ju så bra :D

2009-03-29 @ 18:31:48
URL: http://ruckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0