Freda kväll med emma !

Igår hade jag och emma en riktig myskväll, vi badade bubbel och basta. Efter det kolla vi på tre filmer som va helt okej,  fast den första va hel konstig! Nån gång på natten kom emmas mamma och låtsaspappa hem med donken, så jag och emma satt och roffa i oss pommes, idag på morgonen kom hennes låtsas pappa med pizza till oss. Så nu känner jag mig lite spyfärdig, men mumsigt vare ;). Lägger ut lite biler som emma har tagit från kvällen :)


Emma laga supergod midda åt mig :)

Typ taco med kyckling

Emma lucktar på mitt hår :P?

jag i badkaret

Emma e söt som vanligt

osså vare jag igen

Kraam J'

Kommentarer
Postat av: Emma "Miss Perfect"

Älskar dig bästa vän :) <333

btw ditt hår luktar gott ;)

2009-03-28 @ 22:11:09
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/
Postat av: jennifer

vad mysigt ni verkade ha haft det och var gott med onyttig mat :D

2009-03-29 @ 18:36:09
URL: http://ruckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0