God natt !

Nej nu har jag drömmt klart, tror att det blir sängen nu faktist. Lyckades ju såklart komma försent första dagen, som vanligt.. Måste lära mig att passa tider! Rbin ritade en klocka på min arm så jag måste komma itid sålänge den klockan syns. Juste anledningen till att jag ladda upp gammla bilder från Turkiet och Island är inte bara för att jag längtar så otrolingt mycket tillbaka, utan oxå för att det inte funkade att ladda upp mina nya bilder från mobilen till datan... Såå irreterande, jag som hade tänkt att lägga upp söta bögbilder på Oscar, men det får väll bli en annan dag då (men tro inte att du slipper ;). HaHa aja, nu är det sov time för mig iaf ;) , Natti Natti<3

Neej juste glömmde en sak, Jag va ute och sprang spåret idag :D!!! Känner mig såååå Duktig, det är lixom vinter och kallt och is på spåret men neej, jaag kämpade på! Måste erkänna att jag är grymt stolt över mig själv!! haha aja sov gott nu allihoppa ;), See Yaah !

ps.  glöm inte att det är dom desperata hemmafruarna imrn på 5:an klockan 21.00 !
KRAAM J'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0